Home Η μαμά στο τραπέζι Καλοκαίρι στο τραπέζι με την κοιλιά

Δημοσιεύτηκε 06.12.2016 16

Καλοκαίρι στο τραπέζι με την κοιλιά

Το καλοκαίρι μπορείς να φας ελεύθερα φρούτα και λαχανικά και όχι μόνο! Και ένα δροσιστικό παγωτό είναι ό,τι πρέπει!

 

Μαζί με το καλοκαίρι μεγάλωσε και η κοιλιά… και μαζί με αυτήν και η ευτυχία! Και στο τραπέζι; Δε χρειάζεται να στερηθείς τίποτα, απλά πρόσεχε λίγο τη διατροφή σου! Είναι σημαντικό να τρως τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα και, αν μπορείς, να τρως σνακ με φρούτα ανάμεσα στα γεύματα που θα σε ενυδατώνουν και θα σου δίνουν ενέργεια. Με τη ζέστη είναι καλύτερο να μην το παρακάνεις με τα βαριά φαγητά όπως τα τηγανιτά ή τα πικάντικα! Πίνε πολύ νερό, τουλάχιστον ενάμισι λίτρο την ημέρα, θα κάνει πολύ καλό σε σένα και στο παιδί σου!

Υπάρχουν τροφές που είναι εξαιρετικές για την εγκυμοσύνη… Τα λαχανικά εποχής είναι εξαιρετικά για να ενυδατώσεις το σώμα σου: για παράδειγμα 2 αγγούρια ή μια μερίδα κολοκυθάκια κάνουν πολύ καλό και ισοδυναμούν με ενάμισι ποτήρι νερό περίπου. Σαλάτες, σέλινο και μάραθο, εκτός του ότι ενυδατώνουν, είναι χρήσιμα γιατί περιέχουν μεταλλικά άλατα που χρειάζεσαι και ίνες που βοηθούν στη ρύθμιση του εντέρου. Κίτρινα και πορτοκαλί λαχανικά, ελαιόλαδο, ντομάτες (όπως και μύρτιλλα και δαμάσκηνα) θα συμβάλλουν με τις βιταμίνες E, C και βήτα-καροτένιο όχι μόνο για να σου χαρίσουν ένα υπέροχο μαύρισμα αλλά και για να διατηρήσουν την επιδερμίδα ελαστική!

Αλλά και τα φρούτα είναι πολύ χρήσιμα με τη ζέστη: καρπούζι και πεπόνι περιέχουν νερό, κάλιο και σάκχαρα το πρώτο, ενώ το δεύτερο έχει και βιταμίνες Α και C. Φρούτα του δάσους και κόκκινα δαμάσκηνα θα βελτιώσουν την κατακράτηση υγρών που συνοδεύει συχνά την εγκυμοσύνη…

Αν τυχόν έχεις κράμπες στα πόδια μην ανησυχείς, είναι φυσιολογικό με τη ζέστη και αυτή η ενόχληση μπορεί να είναι πιο έντονη το πρώτο τρίμηνο. Το κάλιο που περιέχουν οι μπανάνες, οι ξηροί καρποί, οι πατάτες, οι σαρδέλες, τα λευκά κρέατα μαζί με το μαγνήσιο και το ασβέστιο των γαλακτοκομικών θα σε βοηθήσουν πολύ.

Και αν από τη ζέστη δε νιώθεις πείνα;  Ένα ωραίο παγωτό κρέμα, σοκολάτα, φιστίκι…. μπορεί να αντικαταστήσει ένα γεύμα και να δώσει σε σένα και στο μωρό σου μια ευχάριστη αίσθηση δροσιάς! Αν δεν σου λείπει η όρεξη, καλύτερα να διαλέξεις γεύσεις φρούτων ή σορμπέ που έχουν λιγότερες θερμίδες.

 

Καλή όρεξη!