Περισσότερες ίνες στην εγκυμοσύνη - Prénatal Store Online
Home 9 απίστευτοι μήνες… +1! Περισσότερες ίνες στην εγκυμοσύνη

Δημοσιεύτηκε 03.12.2016 12

Περισσότερες ίνες στην εγκυμοσύνη

Η σωστή διατροφή είναι σημαντική σε όλα τα στάδια της ζωής και ειδικά όταν περιμένεις παιδί. Την περίοδο αυτήτο έντερο, λόγω των τυπικών ορμονικών αλλαγών στην εγκυμοσύνη, έχει λιγότερη κινητικότητα: για αυτό δεν θα πρέπει να λείπουν ποτέ από το τραπέζι σουτα φρούτα και τα λαχανικά. Αυτές οι τροφές, εκτός από το ότι είναι πλούσιες σε βιταμίνες και μεταλλικά άλατα, απαραίτητα για την ανάπτυξη του μωρού σου στην κοιλιά, χάρη στην περιεκτικότητά τους σε νερό και ίνες βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας, συνηθισμένη ενόχληση κατά τους εννέα μήνες.

Κυρίως τα λαχανικά μπορείς να τα καταναλώνεις σε μεγάλες ποσότητες, γιατί έχουν λίγες θερμίδες (αφού αποτελούνται κατά 80-90% από νερό) και ενδείκνυνται για τον έλεγχο του βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η μόνη προφύλαξη, αν δεν έχεις ανοσία στην τοξοπλάσμωση, είναι να απολυμαίνεις καλά τα ωμά λαχανικά και τα φρούτα, αφήνοντάς τα για 30 λεπτά σε νερό και διττανθρακική σόδα και ξεπλένοντας καλά.

Και τα δημητριακά ολικής άλεσης περιέχουν ίνες: αντικατάστησε, επομένως, το άσπρο ψωμί και τα ζυμαρικά με εκείνα ολικής άλεσης, για να αυξήσεις την καθημερινή πρόσληψη ινών.

Και τα υγρά είναι σημαντικά γιατί συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του εντέρου: το νερό μαλακώνει τα κόπρανα διευκολύνοντας την αφόδευση. Στην εγκυμοσύνη θα πρέπει να πίνεις τουλάχιστον ενάμισι-δύο λίτρα υγρά την ημέρα, κατά προτίμηση φυσικό μεταλλικό νερό.