Home Η μαμά στο τραπέζι Συνταγή για το θηλασμό

Δημοσιεύτηκε 06.12.2016 16

Συνταγή για το θηλασμό

Υπάρχουν πολλά τρόφιμα που βοηθούν για να είναι η διατροφή σου και εκείνη του μωρού σου υγιεινή και θρεπτική, καθώς αντίθετα κάποια φαγητάδεν συνιστώνται γιατί είναι βαριά και έχουν επιπτώσεις στη γεύση του γάλακτος.

Όπως σε όλα τα πράγματα, η κοινή λογική υπαγορεύεινα αποφεύγεις τα  βαριά φαγητά γεμάτα λιπαρά και δύσπεπτα, όπως τα τηγανητά και τα υψηλής θερμιδικής αξίας γλυκά και να προτιμάςτα φρούτα και τροφές πλούσιες σε ασβέστιο.

Καλύτερα να μην υπερβάλεις με το κάρυ, τα σπαράγγια και τα κρεμμύδια, αλλά παρατήρησε τις αντιδράσεις του μωρού σου σε αυτή τη νέα γεύση που έχει το γάλα σου: αν ορισμένα μωρά μπορεί να κάνουν γκριμάτσες και να μην ενθουσιαστούν με την αλλαγή, άλλα πάλι μπορεί να εκτιμήσουν τη νέα και ασυνήθιστη γεύση.

Ένα εξαιρετικός σύμμαχος για τις μαμάδες κα τα παιδιά είναι σίγουρα το ψάρι.

Πλούσιο σε φώσφορο, κάλιο, ασβέστιο, ωμέγα 3 και βιταμίνη Α, και με ελάχιστα επιβλαβή λιπαρά, το ψάρι είναι από τις πιο υγιεινές τροφές για κάθε στάδιο της ζωής.

Υπάρχουν πολλά  είδη ψαριών, καθώς επίσης και οι συνταγές είναι αναρίθμητες, αλλά αν ψάχνεις για μια απλή και νόστιμη συνταγή, αυτή είναι ό,τι πρέπει για σένα!

Λαβράκι στο αλάτι
Υλικά(για 4 άτομα)

1 λαβράκι ενάμισι κιλό
2 κιλά χοντρό αλάτι
χυμός ενός λεμονιού
ψιλοκομμένος μαϊντανός
λίγο θυμάρι

Πώς γίνεται
Καθάρισε καλά τα λαβράκι (ακόμη καλύτερα αν το καθαρίσει ο ψαράς!). Το πλένεις, το στεγνώνεις, το γεμίζεις με τον ψιλοκομμένο μαϊντανό και το θυμάρι και  βάζεις το χυμό λεμονιού μέσα και έξω.

Άπλωσε ένα στρώμα αλατιού σε ένα πυρέξ ή σε ένα ταψί, τοποθέτησε επάνω το λαβράκι και κάλυψέ το ολόκληρο με αλάτι αφού προηγουμένως το έχεις βρέξει με λίγο νερό.

Ψήστο στο φούρνο στους 200° C. Όταν το αλάτι  γίνει κόκκινο, βγάλε το ταψί, σπάσε  την κρούστα του αλατιού και βγάλε το ψάρι.

Καθάρισε τυχόν υπολείμματα αλατιού με ένα  πινέλο και σέρβιρέ το  ζεστό.  Επειδή το αλάτι λειτουργεί ως μονωτικό, το λαβράκι θα κρατήσει όλη τη λεπτή του γεύση και φυσικά είναι ένα ελαφρύ και υγιεινό πιάτο.

Γαρνίρισέ το  με μια σαλάτα  με λαχανικά στον ατμό ή πατάτες φούρνου και έχεις ένα γευστικό και θρεπτικό γεύμα για εσένα και για το μικρό σου…

Καλή όρεξη!