Home Η μαμά στο τραπέζι Σύκα: ωφέλιμα και στην εγκυμοσύνη

Δημοσιεύτηκε 06.12.2016 16

Σύκα: ωφέλιμα και στην εγκυμοσύνη

Με την καλοκαιρινή ζέστη τα φρούτα είναι μια από τις τροφές από τις οποίες το σώμα μας μπορεί να πάρει τα στοιχεία που του χρειάζονται και τα σύκα που ωριμάζουν αυτή την εποχή είναι πολύ πλούσια σε θρεπτικές ουσίες που κάνουν καλό στην εγκυμοσύνη!

 

Καλοκαίρι, ζέστη, διακοπές και… σύκα!  Η συκιά είναι ένα αρχαίο φυτό με προέλευση από τη Μέση Ανατολή. Για τους ινδουϊστές και τους βουδιστές τα σύκα είναι σύμβολο της γνώσης και της αλήθειας. Ένα “ευγενές” φρούτο, γλυκό και με πολλές ιδιότητες που ταιριάζουν με την εγκυμοσύνη! Τόσο ηπράσινη όσο και η μαύρη ποικιλία (οι πιο διαδεδομένες) σου κάνουν καλό γιατί περιέχουν πολλές ίνες,χρήσιμες αυτούς τους μήνες με τη δυσκοιλιότητα. Επιπλέον, τα σύκα είναι εξαιρετικά αν νιώθεις κουρασμένη γιατί είναι πλούσια σε ασβέστιο, κάλιο, σίδηρο, νάτριο και φώσφορο που μαζί με τα σάκχαρα σου παρέχουν ενέργεια έτοιμη για χρήση, κυρίως με τη ζέστη! Είναι πλούσια και σε βιταμίνες όπως προβιταμίνη Α, Β6, C και PP που κάνουν καλό στην επιδερμίδα και στην όραση!

Φυσικά ο συνδυασμός σύκα και prosciutto δεν κάνει καλό σε όλες… αλλά μπορείς να ανακαλύψεις πολλές νέες συνταγές και γεύσεις, όπως μια νόστιμη σαλάτα με φασολάκια, καρύδια και σύκα! Θα αρέσει άραγε και στο μωρό σου;

 

Συστατικά

1 κιλό φασολάκια

6 σύκα

12 καρύδια

λάδι και ξίδι

 

Πώς γίνεται

Μπορείς να διαλέξεις φρέσκα ή κατεψυγμένα φασολάκια: στην πρώτη περίπτωση, αφού τα καθαρίσεις, τα βράζεις σε ζεστό νερό έτσι ώστε να μη μαλακώσουν πολύ, στη δεύτερη περίπτωση αρκεί να τα βάλεις για λίγα λεπτά στο τηγάνι με λίγο σκόρδο και λάδι.

Στο μεταξύ, πλύνε καλά τα σύκα (μπορείς να διαλέξεις την ποικιλία που προτιμάς), ξεφλούδισέ τα και κόψ’τα στα 4.

Ξεφλούδισε τα καρύδια και κόψ’τα σε χοντρά κομμάτια.

Μόλις κρυώσουν τα φασολάκια (αν τα έχεις βράσει, βάλ’τα κάτω από κρύο νερό: θα σταματήσεις το βράσιμο και θα μείνουν πράσινα), βάλε όλα τα συστατικά σε ένα μεγάλο μπολ και ρίξε λάδι και ξίδι ανάλογα με τις προτιμήσεις.

 

 

Μια ακόμα συμβουλή

Αυτή η σαλάτα είναι εξαιρετική ως ορεκτικό, αλλά κυρίως σαν γαρνιτούρα για γαλοπούλα στη σχάρα ή φιλέτο κοτόπουλου λεμονάτο. Δροσερή και θρεπτική, θα σου δώσει ενέργεια χωρίς να σε βαρύνει!